Suitsupply does it again
Ieder jaar krijgt Suitsupply het weer voor elkaar dat er over de nieuwe campagne heel veel gesproken wordt. (en overal over geschreven wordt, inclusief op b4men) Super knap natuurlijk, wel merk wil er nu niet Free Publicity. Het merk staat inmiddels echt bekend om zijn opvallende reclame campagnes. De klachten stroomde afgelopen maand (weer) binnen bij de Stichting Reclame Code Commissie omdat de campagne van 2016 gezien wordt als seksisme. Waarom??? Omdat het merk de mannen heeft bewerkt op de borsten en billen van de vrouw. Ik vind het persoonlijk complete onzin en heb het ook aan Marie Louise gevraagd of zij het, als vrouw zijnde, ook als seksisme zag. Zij vond het echter ontzettend toffe foto’s en vind het dan eerder andersom, dat de man als mindere wordt afgebeeld en de vrouw juist heel dominant. Ik zou zeggen oordeel zelf!!!
Dit is een kleine selectie van de campagne, ik ben benieuwd of jullie dit seksistisch vinden???
*niet gesponsord