Nu ik als B4men ook over auto’s ben gaan schrijven let je natuurlijk meer op auto’s en acties met auto’s. De actie die mij gelijk opviel en die ik erg bijzonder vind is dat je nu een Hyundai kan leasen bij de Albert Heijn. Haha, wat zal je vrouw opkijken, ga je op de fiets een brood halen kom je terug met een auto.
Ik moet er wel een beetje om lachen, dit komt omdat wij in Nederland hier nog niet echt aan gewend zijn. Toch wordt er verwacht dat dit wel de trend gaat worden. De auto is tegenwoordig echt weer een gebruiksvoorwerp die wel hip en trendy moet zijn.
Maar er wordt heel zakelijk naar gekeken door jou en door mij. Dat is voor veel mannen dus een reden om te kiezen voor een private lease systeem waarbij je de auto niet meer koopt. Voor mij zou het ideaal zijn als ik niet meer verrast wordt door hoge kosten voor reparaties. En tienduizend euro kan ik niet zomaar betalen voor een nieuwe auto, maar €150 per maand lukt prima.
De Private lease actie bij Albert Heijn XL
Ik liep vanochtend bij mij in hoofddorp de Albert Heijn binnen en liep tegen deze actie aan. Ik vroeg mij af of mensen snel een auto zouden leasen bij een supermarkt. De actie is een samenwerking met LeasePlan en Hyundai, dit geeft denk ik wel vertrouwen.
Het beeld dat je alleen nog eten en wasmiddel koopt bij een supermarkt is natuurlijk allang achterhaald en daar past deze actie wat mij betreft best wel tussen. Ik ben heel benieuwd of jij een Hyundai zou private leasen bij de Albert Heijn. Ik vind het een geslaagde actie, zou ook wel cool zijn als je dan kan tanken met je bonuskaart met korting….het is maar idee 😉 Wil je zelf eens kijken of het iets voor jou is, de actie bij de Albert Heijn XL vestigingen loopt tot 3 mei 2015
*dit is een advertorial
Kijk uit! voor een dubbeltje op de eeste rang willen zitten kan wel eens duur uitvallen:autoblog.nl/nieuws/private-lease-contracten-check-de-kleine-lettertjes-76795#post-76795
Dat initiatief van Albert Heijn, Leaseplan en Hyundai is natuurlijk een bijzondere. Het zorgt wel voor veel bekendheid en interesse naar alle 3 de merken, dus in dat opzicht is het wel een geslaagde actie. Of het daadwerkelijk klanten op heeft geleverd kun je, afgezien van de mensen die direct leendertvdborn hebben, niet zeggen. Vanuit de Albert Heijn uit vind ik het ook een prima actie, die onderscheiden zich weer in de supermarkt wereld. Ze laten hiermee zien dat ze meer zijn dan een supermarkt en ook willen innoveren. Al met al is dit een geslaagde campagne in ieder geval op het vlak naamsbekendheid/imago.